poniedziałek, 8 lipca 2013

Początek

Kilka słów o mnie i o blogu

Mam na imię Justyna. Studiuję filologię angielską w Krakowie.
Uwielbiam zwierzęta, malowanie paznokci i różnego rodzaju DIY (quilling, kartki, pudełeczka - choć ostatnio nie bardzo mam na to czas, niestety)
Od niedawna bawię się także w wypieki - choć moje zdolności kulinarne są naprawdę nikłe i na razie ograniczam się do babeczek i prostych ciast :P

Blog będzie na pewno o zdobieniu paznokci, a do tego z czasem może będę dorzucała jakieś ciekawostki, może nawet przepisy. Zobaczymy, wszystko wyjdzie w trakcie ;)

5 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia :)
    Na początek zachęcam Cię do zlikwidowania opcji identyfikacji obrazkowej, trudno czasem przepisać kod. Znajduje się ona w: 'Ustawienia' -> 'Posty i komentarze', następnie jest tam pole 'Włącz weryfikację obrazkową' i ustawiamy na 'Nie' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo fajnie że jesteś :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kogo ja widzę :) Fajnie, że jesteś na blogspocie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rownież życzę powodzenia i chętnie bedę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.