sobota, 17 sierpnia 2013

spun sugar nails + tutorial

Wczoraj były tęczowe spun sugar nails, więc dziś coś innego ;)
Lakier bazowy to czerwony z lekkim różowawym shimmerem. Na niektórych zdjęciach jego kolor podchodzi niestety pod pomarańczowy :/


Użyłam:
Editt cosmetics vip lady brak nr (czerwony)
Miss sporty nr 80 (czarny)



Nie wszyscy znają tę technikę, więc zrobiłam tutorial ;)
Ja robiłam zdobienie, a moja młodsza siostra zdjęcia, więc nie są idealne, ale główną ideę chyba widać ;)

Malujemy pazurki lakierem bazowym - u mnie czerwony.
Wylewamy trochę lakieru na kartkę i czekamy aż zgęstnieje i zacznie się ciągnąć.
Sondą/wykałaczką przenosimy ciągnące się 'nitki' lakieru na płytkę paznokcia.
Powtarzamy to przenoszenie aż cała płytka będzie w paskach.


7 komentarzy:

  1. bardzo fajne :) tutorial świetny !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) widzialam kiedyś taki mani.. tylko robiony szpilką, te paseczki wychodziły cieńsze dużo..
    ale tak też jest bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tutorial :) Bardzo faj ny pomysł na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo i juz nie muszę szukać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i bardzo dobre wykonanie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poprzednie bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o świetny tutek podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.