czwartek, 31 października 2013

brąz + flejksy + mat

Od razu mówię (piszę), że zdobienie zdjęcia robione po 3 dniach noszenia,
więc niestety końcówki są starte, a lakier troszkę odprysł.
To już któreś zdobienie, któremu nie chciało mi się robić zdjęć od razu ;/

Nie miałam zamiaru go wstawiać, właśnie ze względu na to 'widoczne zużycie' :p
ale kojarzy mi się z jesienią.

Mieniące się flejksy wyglądają jak jesienne listki,
a matowy top dodaje całości uroku ;) 


Użyłam:
Editt cosmetics matt nr 4 (brąz)
Essence nail art special effect topper nr 08 night in vegas (z flejksami)
Lovey matte top coat (matujący)




plus gif, na którym choć troszkę widać jak flejksy
zmieniają kolory pod różnymi kątami padania światła :D

7 komentarzy:

  1. Śliczne sąte flejksy *,*
    chyba muszę sobie takie zafundować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne flejksy :) Właśnie ostrzę ząbki na jakieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne :D te flejksy są zankomite :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne uwielbiam takie świecidełka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się takie połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajne ;) ale ten bazowy kolor jakos mnie nie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda, sama chciałam zrobić takie na czarnych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.