środa, 23 października 2013

saran wrap i serduszka

Zdobienie powstało z myślą o kolejnym tygodniu projektu Zmalowane melodie.
Tym razem tematem są serca.

Pazurki nie wyszły do końca tak jak chciałam (plus to, że nadłamał mi się ten na kciuku, co z resztą widać na zdjęciach), ale bardzo spodobał mi się efekt saran wrap w tych kolorach, więc zdecydowałam się 
jednak je wrzucić :D

Zdjęcia (niestety) w sztucznym świetle.


Użyłam:
Golden rose nr 203 (biały)
Miss selene nr 211 (szary)
Wibo french duo color nr 03 (fioletowy)






7 komentarzy:

  1. słodkie te serduszka :) i fajny taki delikatny marmurek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten saran wrap! A w połączeniu z serduszkami jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam jeszcze uzyskać tego efektu a bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudownie, słodko i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ta metoda saran wrap świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie delikatne :) Nie słyszałam jeszcze o tej metodzie saran wrap.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.