niedziela, 9 lutego 2014

Valentine's day

z lekkim wyprzedzeniem ;)

Kiedy zobaczyłam recenzję tego piasku u Mavii
wiedziałam, że muszę go kupić ;D
i choć nie przepadam za czerwieniami i różami
na pazurkach (i w ogóle :p) to ten piasek wyjątkowo
mi się spodobał ;)

Zdobienie walentynkowe, bo ten kolor świetnie się do tego nadaje.
Solo na pazurkach też bardzo ładnie się prezentuje.
Mam nawet zdjęcia, ale nie mogę się zabrać do ogarnięcia ich
i napisania krótkiej recenzji :p


Użyłam:
Wibo glamour sand nr 2 (róż)
Lovely snow dust nr 2 (biel)





10 komentarzy:

  1. świetny mani, w klimacie jak najbardziej a nie taki znowu oczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to świetnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda to zdobienie na piaskach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go też mam i sobie go chwalę :D zresztą mam te 2 lakierki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda! Umiesz łączyć kolory.
    Ja akurat czerwienie i róże uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. biały piasek *.*
    śliczne zdobienie, słodkie, ale nie kiczowate :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.