sobota, 8 marca 2014

(nie)zwykłe szaraczki

czyli mój 101szy lakier - Color Alike nr 452 szara migotka
w połączeniu ze zwykłym szaraczkiem Miss selene ;)

Niestety nie mogę Wam pokazać jak pięknie mieni się kolorami tęczy,
bo jak już zdążyłam pomalować nią pazurki, do Krakowa wróciła szaro-bura pogoda,
a wiadomo, że holosie najlepiej wyglądają na prawdziwym słoneczku ;)

Mam nadzieję, że wiosna (i lato!) szybko do nas zawita
i szara migotka ukaże się w pełnej krasie ;D

Na razie zapraszam na zdjęcia w sztucznym świetle:


Użyłam:
Color alike nr 452 szara migotka (holograficzny)
Miss selene nr 211 (szary)





chciałabym Was też zaprosić na urodzinowe rozdanie u Marleny ;)


5 komentarzy:

  1. Sliczne szaraczki, ja dzis znalazlam swoj wymarzony szaraczek , ale jednak okazuje sie ze Twoje szaraczki sa kolejnymi moimi wymarzonymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zestawienie na co dzień :) a błysk na pewno jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestawienie pierwsza klasa. błysk dodaje efektu

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tego selene, ale jakoś nim nie mogę malować.... on tyle warstw potrzebuje, że się zniechęcam. ale kolor ma śliczny.. ale i tak i tak nie mam siły do niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, nie ma najlepszego krycia, ale u mnie zwykle 2 troszkę grubsze warstwy dają radę ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.