piątek, 9 maja 2014

lakierowe nowości

Czyli co mi się nazbierało w ciągu ostatnich 2-3 tygodni ;)
Niektóre z tych lakierów miałyście już okazję oglądać w zdobieniach.
A dziś zapraszam na pełną prezentację całej 10 buteleczek ;D



Najpierw była promocja w SuperPharmie, z której wróciłam z 4 topami.
Jeden z nich był dla koleżanki, a poniżej widzicie jak prezentuje się moja trójeczka ;)

 i numerki:


Później -40% na kolorówkę w Naturze.
Kupiłam od dawna poszukiwany czarno-biały brokacik
i zielony kremik o wdzięcznej nazwie "Lying on the grass"

numerki:
(na brokacie mało widać, więc napiszę: jest to
nr 22 black dress and white tie) 


Podczas powrotu na weekend do domu, zajrzałam do małej drogerii,
w której zobaczyłam śliczne neonowe LeMaxy po 2zł! ;D
(zdj przekolorowane, żeby choć trochę oddać te zakreślaczowe kolory ^^)

 niestety żaden z nich nie ma nr


I na koniec (jeszcze trwająca) promocja -49% na lakiery w Rossmannie.
Nawet w Naturze nie widziałam takich tłumów jak tutaj! :p
Dopchanie się do szafek graniczyło z cudem, ale udało mi się w mniej obleganych
sklepach dorwać te oto 3 lakiery. Tak się złożyło, że każdy jest z innego krakowskiego Rossmanna ;)
Chciałam kupić jeszcze nudziaka od Wibo o nr 351, ale wszystkie szybko się rozeszły.

numerki:


i jeszcze artystyczne kółeczko z całą dziesiątką ^^


Wiem, że większość lakieromaniaczek korzystała z tych promocji.
Znalazłyście wszystkie lakiery, które chciałyście kupić? ;)

12 komentarzy:

  1. Piękne te topy z Life. Mam jeden i do każdego koloru bazowego pasuje:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no piękna drużynka. Śliczny top ze 101 dalmatyńczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te kolorki..

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kupić ten pomarańczowy piasek, ale jak na złość nie chciał wejść ze zniżką na paragon ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na te kropeczkowe lakiery z sp.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten z Wibo WOW wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo tego ;) i wszystko świetne ;) też skorzystałam z promocji i kilka lakierów nabyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przygarnęłabym te neonki leMaxy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.