niedziela, 11 maja 2014

zmatowiony bananowy żółty z flakies

Dziś szybkie i łatwe zdobienie - baza plus top od wibo.
Mani na żywo wygląda o niebo lepiej niż na zdjęciach. Najprawdopodobniej z powodu braku słońca, mój aparat nie potrafił złapać tych delikatnie mieniących się flakies zatopionych w matującym topie. Trochę widać je jedynie w buteleczce lakieru. Podoba mi się efekt jaki daje ten top, więc na pewno jeszcze się pojawi na blogu, ale następnym razem (mam nadzieję) będzie widoczny na zdjęciach ;)

Co do bazy - jest to bananowy żółty lakier od PAESE.
I za razem ostatni kolor z mojego PAESE boxa. 
Więc niedługo możecie spodziewać się recenzji ;)


Użyłam:
PAESE nr 342 (żółty)
Wibo WOW effect matte glitters nr 2 (top)





7 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam takiego żółtka z Bell. Fajny odcień, ciepły, letni.Idealny pod kwieciste wzorki:p

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie duety, sama też często stosuję z innymi fjelksami :)
    idealna baza pod naklejki wodne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobienie bardzo słoneczne i pozytywne..ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny jest ten żółtek :) jak słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne połączenie, też wybrałam ten kolor w boxie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.