sobota, 21 czerwca 2014

piasek na macie

O ile w perspektywie zbliżających się wakacji i wylegiwania się na plaży
może powodować raczej negatywne skojarzenia,
o tyle przy malowaniu paznokci daje jak najbardziej pozytywne efekty ;D

A mowa oczywiście o moim zdobieniu z kropkowego konkursu u Krwawej Jadźki.
Wybrałam jasnofioletową matową bazę, a na niej namalowałam lakierami piaskowymi
kropki w kształcie (niby)kwiatów ;)
Niedługo zobaczycie to zdobienie także w innej wersji kolorystycznej,
na pazurkach Ani ;)

Wszystkie prace z konkursu możecie zobaczyć tutaj. Dziewczyny się postarały! ;D
Bardzo podoba mi się pomysł kropkowego ombre, jakie zrobiła zwyciężczyni -
niby widziałam już gdzieś podobne inspiracje, ale dopiero jej zdobienie przypomniało mi
o tym, jak fajnie to może wyglądać ;D
Praca theCieniu również jest warta uwagi! - świetny pomysł i wykonanie ;D


Użyłam:
Editt cosmetics matt nr 9 (matowy fiolet)
Lovely snow dust nr 3 (srebrny piasek)
My secret sandy nr 174 violet star (fioletowy piasek)




Zostało mi jeszcze 5 egzaminów. Więc nie wiem jak to będzie z częstotliwością pisania
w tej końcówce czerwca ;/ Ale postaram się nadrobić w wakacje! ;D

3 komentarze:

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.