poniedziałek, 20 października 2014

Route 66

Dziś chciałabym pokazać wam kolejny mani na projekt Państwa-Miasta. Tematem są Stany Zjednoczone.
Chilli, która organizuje całą zabawę, napisała w poście wprowadzającym coś, co zainspirowało mnie do stworzenia tego dość nietypowego mani. Była to rzecz oczywista - że stanów jest 50 ;D Dlatego też chciałam na pazurkach pokazać chociaż część z nich. Nie wiedziałam, które wybrać, ale z pomocą przyszła mi droga nr 66, która posłużyła jako mój 'przewodnik'.
Od kciuka widzicie więc: Kalifornię (palmy), Arizonę / Nowy Meksyk / Teksas (kaktusy), znak z nazwą autostrady, Oklahomę (Indiańskie piórka) i Kansas (słonecznik jest oficjalnym kwiatem tego stanu). Wiem, że route 66 przechodzi także przez inne stany, ale nie mogłam zmieścić ich wszystkich ;)
Ale wracając do rzeczy technicznych - pewnie tego nie widać, ale tłem zdobienia jest skittlesowy saran wrap. Bardzo mi się podobał i następnym razem użyję bardziej kontrastujących kolorów, żeby był widoczny ;)

Today I want to show you another manicure for the Państwa-Miasta project. It’s the last week’s theme - the USA.
Chilli, who organises the whole project, wrote in the pilot post something that inspired me to create these rather unconventional nails. She pointed out the obvious - that there are 50 states ;D
And therefore, my idea was to recreate some of them. I couldn’t really decide which ones I would like to paint, so I've chosen route 66 to be my ‘guide’.
From the thumb you can see: California (palm trees), Arizona / New Mexico / Texas (cacti), the route’s sign, Oklahoma (Indian feathers) and Kansas (sunflower is the state’s flower). I know the highway goes through some more, but I couldn’t squeeze them all ;)
And going back to the technical details - you probably can’t see it, but the background is a saran wrap skittle manicure. I really liked it, and next time I’ll use more contrasting colours to make it visible ;)


Użyłam: / I used:
IsaDora wonder nail nr 725 cherise (różowy/pink)
Ados summer time nr 10 (malinowy/raspberry pink)
Lovely color mania nr 398 (jasnopomarańczowy/light orange)
Simple beauty mini nr 282 (pomarańczowy/orange)
Paese nr 342 (jasnożółty/light yellow)
Lemax minimax (żółty/yellow)
Safari nr 341 (jasnoniebieski/light blue)
Golden rose rich color nr 62 (niebieski/blue)
Sensique strong&trendy nails nr 186 lying on the grass (zielony/green)
Miss sporty clubbing colours nr 455 (limonkowy/lime green)
Sally hansen insta-dri top coat
farbki akrylowe / acrylic paints




10 komentarzy:

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.