piątek, 19 grudnia 2014

feniks / phoenix

To moje pierwsze zdobienie z użyciem wzoru z płytki BP-15 (Mam nadzieję, że jej pełną recenzję napiszę w przyszłym tygodniu.)
Użyłam też jednego z moich najnowszych lakierów - granatowej satyny.
Bardzo dobrze się nim maluje - kryje po jednej warstwie, więc pomyślałam, że będzie świetny do stemplowania. Wybrałam wzór ptaka (wg mnie to feniks) i ostemplowałam nim białe tło.
Topem pokryłam tylko pazurki ze stemplami.
Co o tym myślicie? ;)

It's my first manicure with BP-15 stamping plate design. (I'll write a full review next week, hopefully.)
I used one of my new nail polishes - that is the navy blue with satin effect.
The polish is very nice, it needs only one coat to cover your nail, so I thought it'll be perfect for stamping. I've shoosen a bird (I think it's a phoenix) and stamped it over a white background.
I top coated only the nails with stamps.
Do you like it? ;)


Użyłam: / I used:
Wibo wow glamour satin nr 1 (granatowy/navy blue)
Golden rose selective nr 04 (biały/white)
płytka BP-15 z BornPrettyStore / BP-15 stamping plate
Sally hansen insta-dri top coat 



15 komentarzy:

  1. Przepięknie Ci to wyszło :) jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowo wzorek fantastyczny- magiczny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten stempelek ;-) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny wzór tego stempla! i kolor i wykończenie granatu również

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś mam ten sam lakier... tylko nie wiem, kiedy wstawię swój post, bo czasu kompletnie mi brakuje ;) A Twoje zdobienie - super, bardzo podoba mi się stempelek na serdecznym palcu :) szkoda, że nie widać kciuka - ciekawe co tam się na nim kryje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na kciuku ten sam stempelek ;) niestety zrobiłam tylko kilka zdjęć, a wszystkie z widocznym kciukiem wyszły rozmazane :/

      Usuń
  6. Bardzo ładne, wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba ten stempel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Rise like a phoenix !!" :) super

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eteryczny i subtelny stempel. Świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.