piątek, 3 lipca 2015

pineapples

Dzisiaj zapraszam na zdobienie malowane ręcznie.
Chciałam zrobić coś owocowego - padło na ananasy na pastelowym tle ;)
Lubicie owoce na paznokciach?

Today I'd like to show you a hand-painted manicure.
I wanted something fruity and went for pineapples on a pastel background ;)
Do you like fruits on your nails?


Użyłam:/ I used:
Essie nr 1011 go ginza
farbki akrylowe / acrylic paints




Tutaj możecie zobaczyć moje inne ananasowe mani ;)
You can see my other pineapple mani here ;)

15 komentarzy:

  1. O Ty cwana bestio :D byłam pewna, że to naklejki stemplowe a Ty tu taki free hand odstawiasz? Suuuper <3 Uwielbiam owoce na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to jest ręcznie, to ja jestem Megan Fox ;O

    A tak serio, są tak piękne i idealne, że się zachwycam^^

    OdpowiedzUsuń
  3. smakowite i bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też byłam przekonana, że to stemple. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owoce wolę na talerzy, choć Twoje ananasy wyglądają jak żywe :)

    A tak w ogóle to nominowałam się do Liebster Award, będzie mi niezmiernie miło jeśli zechcesz dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę:))ale cudeńko wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wygląda :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez mnie sie to podoba! Zupelnie jak koszulki od yeah bunny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne !! jeszcze nie robiłam u siebie żadnych owoców, ale bardzo mi się podobają u innych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.