wtorek, 28 lipca 2015

roses

Dziś chciałabym wam pokazać elegancki manicure.
Użyłam różowego lakieru (który wygląda niemal jak czerwień) i pokryłam go dwoma warstwami czerwonego brokatu. Następnie czernią od Essence wystemplowałam róże.

Today I'd like to show you an elegant manicure.
I used a pink polish (which looks almost like red) and covered it with two coats of red glitter. Then I stamped it over with black roses design.


Użyłam: / I used:
Ados summertime nr 10
Miss selene nr 166
Essence nail art stampy polish nr 002 stamp me! black
Sally hansen insta-dri top coat
płytka BP-73 / BP-73 stamping plate




P.S. W BornPrettyStore jest teraz wielka wyprzedaż - wszystkie płytki 50% taniej (do 30.07)! Myślę, że warto zajrzeć ;)
P.S. There's a big sale at BornPrettyStore - all the stamping plates are 50% off (till 30.07)! I think it's worth considering ;)

19 komentarzy:

  1. śliczne, i aż się zdziwiłam jak napisałaś o różowym haha naprawdę wygląda jak czerwień
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki, też mam tą płytkę ale jeszcze nie wypróbowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty masz już długie te pazurki <3 śliczne i bardzo eleganckie różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie je skróciłam i już żałuję :/ będę zapuszczać ^^

      Usuń
    2. ja też hoduję moje od nowa ;p

      Usuń
  4. Wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że się napracowałaś bo mani wygląda perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdobienie. Mój monitor też nie pokazuje pomarańczu, tylko taką niezdecydowaną czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, a brokat dodał elegancji całemu mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różu nie widzę - u mnie to raczej czerwień ale to nie zmienia faktu, że ślicznie Ci wyszły te różyczki :) Fajnie się mienią przez dodatek brokatu. A promocji -50% w BPS nie mogłam się oprzeć i już złożyłam małe zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Dotarła do mnie wczoraj płytka m.in. z różami i są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra eleganckie róże! Muszę tez poszukać róż i kupić bo mam tyle stempli ale chyba ani jednej róży...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne różyczki ;)
    Widziałam tę promocję, ale wszystkie płytki które mi się podobały juz mam a na siłę nie będę kupować tylko dlatego, że są taniej xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne zdobienie! Faktycznie ten róż wygląda jak czerwień :D
    Właśnie 10 minut temu zamówiłam płytki z BPS, nie dość, że za punkty, to jeszcze mogłam wybrać więcej, bo 50% przeceny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sama płytka z różyczkami przyszła do mnie w ostatniej paczuszce od BPS ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne róże, a zdobienie jeszcze piękniejsze. Wszędzie było głośno z tą przeceną, ja się czaiłam i czaiłam, w końcu nic nie kupiłam i teraz żałuję. No cóż, takie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią skorzystałabym z tej wyprzedaży w BPS ale niestety nie umiem robić tam zakupów :(

    OdpowiedzUsuń
  16. takie połaczenie ostatnio u mnie wiedzie prym ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.