niedziela, 30 sierpnia 2015

Ukwiecony projekt - podsumowanie / round-up post

Chciałam dziś napisać podsumowanie Summer Nail Stamping Challenge, kiedy zorientowałam się, że nie nie robiłam jeszcze podsumowania poprzedniego projektu :p
Zapraszam więc na ukwiecone zdobienia wykonane jakiś czas temu ;)

Today I was going to write a round-up post for the Summer Nail Stamping Challenge, when I realised, I haven't done the previous one yet :p
So now, I'd like to show you the flower manicures I created some time ago ;)


 


 


 


Które zdobienie najbardziej się wam podoba?
Which of these nail arts do you like best?

12 komentarzy:

  1. najbardziej podobają mi się stokrotki i liście, ale naprawdę wszystkie przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie żałuję, że przegapiłam ten projekt, uwielbiam motywy kwiatowe na paznokciach! <3 Najbardziej podoba mi się Twój bez i kwiat wiśni - świetnie wyszły ;) Kurczaki, chyba zrobię podsumowanie SNSC - nie planowałam, ale Belgijska podsumowała, Ty też planujesz... Co będę gorsza! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie :D podsumowania są fajne, bo widać wszystkie zdobienia w jednym miejscu :)

      Usuń
  3. Hmmm... ciężko mi się zdecydować które najlepsze ;-) Ale jeśli już musiałabym wybrać to różyczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są super i napracowałaś się sporo przy każdych, ale dla mnie najlepsze różyczki i bez <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie śliczne, ale moim nr 1 są liście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez wygląda fantastycznie, najbardziej mi się podoba, ale naprawdę wszystkie zdobienia są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje paznokcie wyglądają zdecydowanie lepiej w migdałkowym kształcie :)! Najbardziej ze zdobień podoba mi się ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też w sumie lubię migdałki, ale do kwadratów mam taki jakiś sentyment :P więc pewnie będą się przeplatały ;)

      Usuń
  8. Wszystkie wyglądają obłędnie !!! piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdobienia, nawet nie umiem wybrać jednego ulubionego, wszystkie są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.