czwartek, 17 września 2015

31DC2015: Day 17 - glitter

Dziś chciałabym wam pokazać mnóstwo holo brokatu ♥
Użyłam fioletu od Kiko (który ma już w sobie brokat), pokryłam go holo topem i dodałam jeszcze kilka holograficznych rombów. Niestety zdjęcia nie oddają efektu całkowicie ;/

Today I'd like to show you lots of holo glitter ♥
I used a violet polish by Kiko (which has some holo in it), top coated it with a holo top and added some holo diamonds as well. Unfortunately, the photos cannot capture all the sparkling ;/


Użyłam: / I used:
 Kiko 255 violet microglitter
Dor nr 123
holograficzne romby / holo diamond glitter



A tutaj zobaczycie moje mani z zeszłego roku:
And here is my last year's manicure:

10 komentarzy:

  1. Ostatnio zakochałam się w holo :) Boję się że zbankrutuję :D Jak wejdą karnawałowe brokatowe lakiery to zamieszkam w galerii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jest ten lakier kiko!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem jak to musi wyglądać na żywo <333 świetny pomysł! szkoda, że te nasze brokaty takie niefotogeniczne :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te pazurki :) Też ostatnio kombinuje z świecidełkami :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaa.. Błysk musial być powalający:) Piękny jest ten Kiko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wygląda całość, uwielbiam mieszanie z sobą różnych lakierów drobinkowych, można uzyskać ciekawe efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tego Kiko i aż wstyd, że użyłam go dopiero raz. Piękne mani!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.