środa, 7 października 2015

nail polish display from LadyQueen

Dziś chciałabym wam pokazać zestaw wzorników od LadyQueen.
Możecie go kupić w dziale nail art, a dokładnie tutaj.
Myślę, że kiedy macie wiele buteleczek lakieru, powinnyście także znaleźć sposób na łatwe ich przeglądanie, żeby wybrać kolor, który akurat pasuje do waszego nastroju :D
Ja używam takich właśnie wzorników na patyczkach ;)

Today I'd like to show you a set of nail polish display that I got from LadyQueen.
You can find it in the nail art section, namely here.
When you own many bottles of polish I think it's necessary to have something you can easily use to go throught them all and choose the one that matches your mood :D
I use the nail polish display sticks for that ;)

W zestawie znajdziecie 50 przezroczystych tipsów i śrubę do ich złożenia.
The set consists of 50 clear sticks and a screw to join them together. 

Zestaw jest bardzo praktyczny i ładnie wygląda ;)
The set is very practical and also it looks nice ;)

Każdy patyczek ma ok. 9,5 cm długości, więc z łatwością podpiszecie lakier.
Each stick is about 9,5 cm long so it's easy to put your nail polish name there.

Inną zaletą posiadania przezroczystych tipsów jest możliwość sprawdzenia, czy dany brokatowy top będzie dobrze wyglądał na wybranym przez was kolorze :D
Another advantage of having clear tips is that you're able to check if a given glitter top coat will go well with the colour you chose :D 

Nie zapomnijcie użyć kodu na 15% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 15% off code while shopping! ;)
BLLC15

15 komentarzy:

  1. Świetne wzorniki na pewno pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też najbardziej lubię te na patyczkach! hehe, nie pomyślałam wcześniej że plusem przeźroczystych jest możliwość nakładania ich na siebie, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy holosiu może nie jest to tak istotne, ale przy kolorowych brokatach się sprawdza - polecam :D

      Usuń
  3. chyba mam za dużo lakierów żeby każdy umieścić na wzorniku, ale kupię ze dwa zestawy żeby sobie na nich jakieś przykładowe wzorki wykonać. Te na patyczkach są dużo praktyczniejsze od wzorników słoneczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do prezentacji kolorów i ich dopasowywania na pewno :D słoneczek używam tylko do wzorków ;p

      Usuń
  4. musze takie sobie zamówić, miałam kilka kółeczek ale upadły mi na podłoge kilka razy i się rozwaliły

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się właśnie kończą wzorniki - mam stanowczo za dużo lakierów ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee co Ty, masz po prostu za mało wzorników ;p lakierów nigdy nie jest za dużo! :D

      Usuń
  6. uwielbiam wzorniki, czasem chodzę z nimi do Rossmana abo do Golden żeby czasmi nie kupić drugi raz tego samego różu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusi mnie to, ale zawsze wydaje mi się, że wezmą mnie za wariatkę xD

      Usuń
  7. Woow mega pomysl z topperami na probniku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny myk z tym sprawdzeniem jak będzie wyglądał brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam 'ambicję', żeby mieć wzorniki, ale w pewnym momencie sobie darowałam (chyba po targach, jak miałam mnóstwo lakierów, które czekały sobie na załapanie się na wzornik). Za dużo roboty z tym ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.