niedziela, 17 stycznia 2016

lakier termiczny BPS

Dziś chciałabym wam pokazać jeden z moich ulubionych lakierów - termiczny z BPS.
Możecie go znaleźć w dziale nail art, a dokładnie tutaj.

Today I'd like to show you one of my favourite nail polishes - a colour-changing one from BPS.
You can find it in the nail art section, namely here.
Mam w swojej kolekcji 4 lakiery termiczne z 3 różnych marek dostępnych na stronie BPS i każdy z nich świetnie reaguje na temperaturę, przez co zmiany kolorów są naprawdę widoczne. Lakier, który dziś pokazuję, zmienia się z brązu (zimno) w odcień różu (ciepło). A najczęściej jest po prostu gradientem łączącym te dwa kolory, co podoba mi się najbardziej! ♥
Zdjęcia (robione po 2 dniach): 2 warstwy lakieru termicznego, bez top coatu

I have 4 thermal polishes from 3 different brands available on BPS site and they all have a clearly visible colour change effect. The one I'm showing you now turns from brown (when it's cold) into a shade of pink (when it's warm). And very often it's just a gradient of those two extremes which for me is the best option! ♥
Photos (taken after 2 days): 2 coats of the thermal polish, without top coat
I kilka szczegółów: / And some details:

Nazwa: VCND Bluesky 004
Krycie: 2 warstwy
Czas schnięcia: szybko
Konsystencja: rzadki, ale nie zalewa skórek
Pędzelek: raczej szeroki, prosto ścięty
Buteleczka: okrągła, 7,5 ml

Name: VCND Bluesky 004
Coats: 2 coats
Dry time: quick
Formula: good consistency, easy to apply
Brush: rather wide, straight
Bottle: round, 7.5 ml 
Macie jakieś lakiery termiczne? Lubicie taki efekt na pazurkach? ;)
Do you have any colour-changing polishes?  Do you like the effect? ;)

Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

16 komentarzy:

  1. rewelacyjne przejścia :) mam z tej samej serii różowy i też jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! ja mam od bps fioletowy, który zmienia się w niebieski i uwielbiam go :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt tworzy na paznokciach :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ostatnim zdjęciu w formie gradientu podoba mi się najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam ale chciałabym mieć :) Chociaż mam wrażenie że u mnie cały czas byłby ten zimny kolor i nie byłoby efektu :D Może w lato jak moje dłonie nie będą lodowate

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 2 lakiery termiczne, jeden od Essence, drugi taki malutki, nie pamiętam firmy, ale zmieniają kolor tylko jak mam zmarznięte łapki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mam termiczne i bardzo lubię! tutaj efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolorki, mam lakiery termiczne, ale jakoś poszły w odstawkę trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówiąc to ja nie przepadam za takimi lakierami

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne cieniowanie, chociaż chyba wolałabym sama wykonać takie gdyż nie jestem przekonana do tych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam trzy lakiery termiczne z eclair ale rzadko nosze, jakos jak mam ochote na cieniowanie to robie je sama :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwa lakiery termiczne z bps ale jeszcze nimi nie malowałam. Po tym co widziałam u Ciebie na blogu, mam ochotę je spróbować :D super wygląda ten gradient!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.