niedziela, 28 lutego 2016

Projekt u Elizy - podsumowanie / round up post

Jakiś czas temu postanowiłam, że podsumowania projektów będę robić dopiero po jakimś czasie od ich zakończenia, żebyście wy (i ja też) mieli okazję zobaczyć, czasem już zapomniane, mani ;)
Zapraszam więc na podsumowanie "Projektu u Elizy".

Some time ago I decided to do round up posts of nail art projects a while after they're finished, so that you (and me as well) can see manicures we've sometimes already forgotten about ;)
Here is an overview of 'Eliza's project'. 








11 komentarzy:

  1. Nie ma w tym zestawieniu nudnych i nijakich mani, wysoki poziom i wszystkie ładne. Boże Narodzenie najbardziej mi się spodobało (chyba przez ten holo błysk).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak - holo pięknie błyszczało ♥ łapałam się na tym, że siedzę i patrzę na tęczę na paznokciach ^^

      Usuń
  2. Słodycze najpiękniejsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świąteczne wg mnie najlepsze ;) chociaż widać,że wszystkie starannie wykonane i nie "na odwal" żeby tylko do projektu było ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bardzo ładne, a najwięcej podoba mi się 3 i 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobały mi się jesienne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie b. fajne. A jesienne i Świąteczne to już w ogóle extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie jesień i kolorowanki bomba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. liście jak dla mnie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.