niedziela, 7 lutego 2016

Yellow flowers

Dawno nie malowałam ręcznie kwiatków na paznokciach,
więc dziś zapraszam na takie właśnie mani ;)

It's been a while since I had hand-painted flowers on my nails,
so today I'd like to show you some ;)

Użyłam: / I used:
Sophin 68
Sally hansen xtreme wear 300 white on
farbki akrylowe / acrylic paints
Sally hansen insta-dri to coat 



I jeszcze kilka słów o samym lakierze ;)
And now, a few words about the polish itself ;)   
Nazwa: Sophin 68
Krycie: dwie cienkie warstwy
Czas schnięcia: szybko
Konsystencja: rzadki, ale nie zalewa skórek
Pędzelek: raczej wąski, prosto ścięty
Buteleczka: okrągła, 12 ml

Name: Sophin 68
Coats: two thin coats
Dry time: quick
Formula: good consistency, easy to apply
Brush: rather narrow, straight
Bottle: round, 12 ml   

11 komentarzy:

  1. ale cieplutkie zdobienie! śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają- od razu przyszła mi na myśl wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne na obecną pogodę! Zwiastują wiosnę! :D ślicznie namalowane i pięknie się komponują z żółtym sophinem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och ta wiosna, kwiatki prześliczne 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Też skojarzyłam z wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam farbki z nadzieją że umiem malować, ale nie, nawet po kartce nie umiem :D Świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci wyszły kwiaty ;) też już rzadko sięgam po pędzel, stemplowanie mnie rozleniwiło

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne zdobienie na tę pogodę :) Bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super kwiatuchy! i piękny odcień tego żółtego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.