czwartek, 17 marca 2016

green with glitter

W tym roku nie robiłam specjalnego zdobienia na dzień św. Patryka, więc wrzucam zwykłe zielone mani ;) Rzeczywisty odcień tej zieleni to połączenie dwóch ostatnich zdjęć ;p

This year I haven't done a special manicure for St. Patrick's day, so I'm posting just a regular green nail art instead ;) The real shade of this green polish is the combination of the two last photos ;p

Użyłam: / I used:
Editt cosmetics no name
Essence nail art special effect topper 22 black dress and white tie
Sally hansen insta-dri top coat 



Chciałabym wam też pokazać moje zeszłoroczne zdobienie na dzień św. Patryka:
Also, I'd like to show you the St. Patrick's Day's mani I did last year:

7 komentarzy:

  1. miałam ten topper! super był ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pieguski, a te z zeszłego roku rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam go kiedys fajnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądają te kropeczki :)
    a zdobienie zeszłoroczne wyszło bosko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie :) Ja mam zielone kciuki, ale bez zamiaru mani na to święto :D Zapomniałam o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie kropy a zeszłoroczne zdobienie jest mega mistrzowskie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.