piątek, 6 maja 2016

orange dreamcatchers

Dziś chciałabym wam pokazać pomarańczowy piasek od Sophin Cosmetics.
Dawno nie malowałam łapaczy snów, więc postanowiłam połączyć je z tym właśnie lakierem ;)
Wszystkie moje "łapaczowe" mani zobaczycie tutaj.

Today I'd like to show you an orange textured polish from Sophin Cosmetics.
It's been a while since I did dreamcatchers, so I decided to combine them with this polish ;)
You can see all my dreamcather manis here.

Użyłam: / I used:
Sophin 273
Sally hansen xtreme wear 300 white on
czarna farbka akrylowa / black acrylic paint
Sally hansen insta-dri top coat 


Na koniec kilka słów o lakierze:
And a few words about the polish: 
Nazwa: Sophin 273
Krycie: 2 warstwy
Czas schnięcia: szybko
Konsystencja: rzadki, ale nie zalewa skórek
Pędzelek: raczej wąski, prosto ścięty
Buteleczka: okrągła, 12 ml

Name: Sophin 273
Coats: opaque in 2 coats
Dry time: quick
Formula: good consistency, easy to apply
Brush: rather narrow, straight
Bottle: round, 12 ml  

16 komentarzy:

  1. Jaki śliczny łapacz snów ☻

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie :) kolor i wzór super do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier średnio mi sie podoba ale zdobienie jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten lakier i super zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdobienie ;) Jednak nie podoba mi się struktura tego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra ten piasek! Nigdy nie próbowałam motywu lapacza snów, chociaż jeden mi wisi nad głową;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie Twoje łapacze snów mi się bardzo podobają! Te super wyglądają w zestawie z piaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze zdobienie, te łapacze snów mnie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecasz ten top z SH? :) Piasek jest świetny, zawsze też podziwiam Twoje łapacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. insta-dri to mój zdecydowany ulubieniec :D nie rozmazuje wzorków i ekspresowo wysusza! ma tylko jedną wadę - po ok. 3 miesiącach gęstnieje i trzeba sięgnąć po kolejną buteleczkę ;)

      Usuń
  10. Śliczne łapacze! Pięknie wyglądają w połączeniu z tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.