niedziela, 29 maja 2016

wine & gold

Dzisiejszy post będzie o dwóch lakierach - czerwieni z shimmerem od Sophin i złotku do stempli z BornPrettyStore.
Najpierw przyjrzyjmy się lakierowi do stempli. Możecie go znaleźć w dziale nail art w BPS. Jak widać poniżej nie wygląda idealnie na czerni, ale na innych kolorach daje radę ;)

Today's post is all about two polishes - a red one with shimmer from Sophin and a gold stamping polish from BornPrettyStore.
Firstly, the gold one. You can find it in the nail art section of BPS. As you will see below, it's not perfect over black but it works with other colours just fine ;)


Do zdobienia wybrałam wzorek roślinny.
For the manicure I chose a floral design. 

Użyłam: / I used:
Sophin 198
BornPretty stamping polish 1
Sally hansen insta-dri top coat
płytka BP- 79 / BP-79 stamping plate 



A teraz kilka słów o czerwieni od Sophin. Jest to odcień wina połączony z jasnoczerwonym shimmerem, który nadaje lakierowi trójwymiarowości.
And now a few words about the red polish from Sophin. It is a wine red with a light red shimmer which makes the polish almost 3D.
Nazwa: Sophin 198
Krycie: 1 warstwa
Czas schnięcia: szybko
Konsystencja: rzadki, ale nie zalewa skórek
Pędzelek: raczej wąski, prosto ścięty
Buteleczka: okrągła, 12 ml

Name: Sophin 198
Coats: opaque in 1 coat
Dry time: quick
Formula: good consistency, easy to apply
Brush: rather narrow, straight
Bottle: round, 12 ml   

Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

17 komentarzy:

  1. czerwień ze złotem świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten złoty lakier do stempli, ale u mnie wygląda bardziej żółto niż u ciebie. może to kwestia światła.
    a mani świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie na czerwieni to złotko słabo wypadło, ale mam to samo ze srebrym Konadem; na jasnych kolorach wygląda idealnie, ale na ciemnych jakby słabiej stempluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za czerwienią, ale ze złotem daje radę. Czy to czarno-białe na butelce to "pomalowane lakierami"? Genialny pomysł... tak mi się kojarzy z naklejkami na buteleczkach MdU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - czarny i biały lakier, stempel i top :) też zgapiłam od mundziaków ;)

      Usuń
    2. To jest genialne. Ukradnę :)

      Usuń
  5. Jak czytam o tym złotym lakierze z BPS, to mi smutno, że akurat ta przesyłka zaginęła :(
    Ale za to Twoje zdobienie jest świetne, połączenie czerwieni i złota chyba zawsze wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo eleganckie zdobienie :) świetny pomysł z tym swatchem na buteleczce, chyba sama tak zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdobienie :) własnie do mnie płynie lakier od BPS. Zobaczymy jak się spisze w białym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie do mnie leci to złotko, szkoda że tak blednie na czerni, muszę dalej szukać zamiennika za avon który mi się kończy ;o Mani bardzo szykowne - super połączenie kolorów! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie złota i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.