sobota, 16 lipca 2016

wakacje z ZuZulą - tydzień1

Postanowiłam wziąć udział w kolejnym paznokciowym wyzwaniu - wakacje z Zuzulą. W pierwszym tygodniu malujemy kwiaty ;)
W zdobieniu użyłam dwóch lakierów z BornPrettyStore. Znajdziecie je w dziale nail art. A dziś chciałabym jeszcze napisać kilka słów o różowym.

I decided to take part in another nail art challenge - wakacje z Zuzulą. The first week is all about flowers ;)
For my mani I used two holo polishes from BornPrettyStore. You can find them both in the nail art section. Today I'd also like to write a few words about the pink one.
Użyłam: / I used:
Born Pretty holo polish 23
Born Pretty holo polish 21
Born Pretty stamping polish 1 gold
Wibo extreme nails 34
ally hansen insta-dri top coat
płytka flowers-20 / flowers-20 stamping plate 


Większość zdjęć zrobiłam niestety w pochmurny dzień, ale na tym powyżej możecie zobaczyć holo. Lakier kryje po jednej warstwie - ja użyłam dwóch, żeby pogłębić kolor :)

Unfortunately I took most photos on a cloudy day, but you can see some holo in the one above.
This pink holo polish is opaque in one coat, but I used two just to deepen the colour :)
Nazwa: Born Pretty holo polish 23
Krycie: 1 lub 2 cienkie warstwy
Czas schnięcia: szybko
Konsystencja: rzadki, ale nie zalewa skórek
Pędzelek: raczej wąski, prosto ścięty
Buteleczka: kwadratowa, 6 ml

Name: Born Pretty holo polish 23
Coats: opaque in 1 or 2 thin coats
Dry time: quick
Formula: good consistency, easy to apply
Brush: rather narrow, straight
Bottle: square, 6 ml 

Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdobienie z tym holosiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobienie w podobnym klimacie co poprzednie ;-) Bardzo ładnie wygląda ten lakier bazowy - cudne holo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że dużo pracy w nie włożyłaś :)U mnie na blogu wciąż trwa rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobienie :) Podoba mi się lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Holosie wszystkie są piękne, ale trudno ich piękno ując na zdjęciach ; właśnie się przymierzam do recenzji innego koloru z bps, ale nie ma słońca i zdjęcia nie wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło pięknie, cudownie się to mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny lakier i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to różowo czerwone holo i po prostu uwielbiam <3 zwłaszcza że kryje w 1 warstwie <3 śliczne mani!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.