wtorek, 7 listopada 2017

flamingo nails

Delikatne mani z flamingiem.
Tym razem flaming to naklejka z tego zestawu z BornPrettyStore. Te i wiele innych naklejek znajdziecie w ich sekcji nail art.
F247 to zwykłe (nie wodne) naklejki na paznokcie, dzięki czemu nadają się do robienia nawet ekspresowych zdobień ;)

A delicate flamingo mani.
And this time the flamingo is a sticker form this set from BornPrettyStore. You can find more stickers in their nail art section.
F247 is a sheet of regular stickers (not water decals) so it's perfect even for doing instant manis ;)


Użyłam / I used 



Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
HNBQ10

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne mani :-) ja tym razem mam ochote na intensywne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze nie są wodne. Ja jakoś nie mam zaufania do tych zwykłych naklejek :/ Ale tak czy siak, mani wyszedł Ci przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie takie delikatne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mani, lubię motyw flamingów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że to nie wodne naklejki bo wyglądają nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy jest ten flaming! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.