sobota, 30 grudnia 2017

Christmas stamping plate from BeautyBigBang

Dziś chciałabym wam pokazać świąteczną płytkę z BeautyBigBang.
Jest to BeautyBigBang12, a znaleźć ją możecie tutaj.

Today I'd like to show you a Christmasy plate from BeautyBigBang.
It's 
BeautyBigBang12 and you can find it here.


Poniżej widzicie wielkość wzorków.
Below you can see the sizes. 

Płytka zabezpieczona jest niebieską folią - nie zapomnijcie odkleić jej przed użyciem ;)
The plate has a blue foil for protection - don't forget to remove it before stamping :)  

Poniżej możecie zobaczyć wszystkie wzorki z płytki BeautyBigBang12.
Below you can see all the designs from BeautyBigBang12. 

I w końcu - zdobienie. Pomalowałam wzorek i zrobiłam z niego naklejki.
Bardzo podoba mi się ta płytka, więc na pewno niedługo pojawi się więcej zdobień z jej udziałem :)

And finally - my manicure. I coloured the design and used it as a sticker.
I really like this plate and for sure you'll see more nail arts done using it :) 

Użyłam: / I used:
Catrice ultimate nudes 050 Moulin rouge light
Golden rose rich color 114
Virtual fashion mania 190 All my love
Paese 179
Sally hansen xtreme wear 139 white on
Moyra staming polish 06
Sally hansen insta-dri top coat
płytka BeautyBigBang12 / BeautyBigBang12 stamping plate 


Nie zapomnijcie użyć kodu na 10% rabatu podczas zakupów! ;)
Don't forget to use this 10% off code while shopping! ;)
JUNA10

7 komentarzy:

Dziękuję za Twoją opinię ;)
Na ewentualne pytania odpowiadam pod danym komentarzem.

Thanks for Your comment. ;)
If you ask me sth, I'll answer under that comment.